Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку - Інформація для батьків <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог статей - Ужгородська ЗОШ І-ІІІ ст. № 8
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 26.02.2017, 05:27

Сайт Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8

Меню сайту
Категорії розділу
Інформація для учнів [0]
Інформація для батьків [9]
Актуальне [11]
Шкільна преса [4]
Форма входу
Відвідувачі
Locations of visitors to this page
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Інформер сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Інформація для батьків

Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку

Творчому розвитку дитини завжди приділялася значна увага у
педагогічній теорії і практиці. У сучасних умовах розвитку нашого
суспільства, його значних соціально-економічних трансформацій здатність
людини до творчості набуває особливого звучання. Вона дійсно стає
умовою орієнтації людини у швидкозмінних процесах у світі, умовою
адаптації до них, до власної життєтворчості.



Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку полягають
у необхідності поєднання закономірностей і специфіки процесу творчості
з віковими особливостями дітей певного віку, зі специфікою організації
навчально-виховного процесу в початковій школі та дидактичними вимогами
до означеного процесу, з необхідністю забезпечення наступності у
загальному розвитку дитини на рівні молодшого школяра.



Молодший шкільний вік — це важливий етап виховання творчого
мислення дитини. Але у пошуках методів розвитку творчого потенціалу
слід врахувати особливість психіки, своєрідність пізнавальної та
емоційної сфер дітей цього віку. Особливу увагу потрібно звернути на
такі моменти: організувати спостереження (акцентувати увагу молодших
школярів на суттєвому, новому, оригінальному); стимулювати творчу уяву
(яскраве сприйняття світу, емоційність); розвинути потребу творчості
(атмосфера престижності творчого процесу — придумати казку, загадку,
риму, знайти цікаве в природі); підтримати позитивні емоції ( дозволити
дитині отримати почуття задоволення від власної творчої праці,
особистих досягнень); виховувати вольові риси характеру (самостійність,
сміливість, наполегливість, рішучість, цілеспрямованість, здатність до
ризику); спрямувати будь-який вид діяльності, який має елементи
творчості.



Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового
суспільства, ні незалежної України. А де ж найперша таємниця творчості
вчителя?


Однозначно — в конспекті уроку, точніше, у великій праці з
підготовки до нього — неповторного, як прожите життя, як неповторне
свято єднання вчительської душі з душами своїх вихованців. Друга
таємниця творчості педагога — його відмова йти протореною стежкою, в
його звичці знаходити нестандартні вирішення будь-якої проблеми.



Кого люблять діти?



Того, хто не такий, як усі. Хто щодня зустрічає усмішкою, радує новинками, хто не буденно сіра, а щира творча особистість.



Це не тільки Божий дар, цьому вчиться кожен з нас, збагачуючи скарбничку колективного досвіду.



Тут і диференціація навчання, і розвиток, становлення особистості,
і цілісна картина світу через інтеграцію предметів в одній темі.



Третя таємниця творчості вчителя — в його повній свободі вибору
форм і методів. Без неї педагог задихнеться. Вимога єдина — знання
грунтовні з сумнівом і доведенням, з власною думкою і елементом
наукового дослідження.


Четверта таємниця — демократизація навчання в поєднанні з високою вимогливістю, турботою про здоров&#61602;я дитини.



Секрет п’ятий — це пробудження і розпізнавання в дітей природної
обдарованості, яку всіма силами і вміннями педагога слід підтримати,
розвинути, досягти найвищого рівня творчості.



І, накінець, шостою таємницею я вважаю стимул, стимул і ще раз стимул.



Творчість, як вияв новизни у створенні духовних і матеріальних цінностей, потребує свободи і підтримки.



Хотілося б побажати колегам, вчителям початкових класів, поспішайте робити добро, яке в сто раз цінніше від матеріального.



Повторитися в наших вихованцях прекрасними рисами національної
культури, патріотичним духом любові до свого народу, любові до вищої
якості людини — творчості!





Ірина КІНАШ,

вчитель-методист початкових класів Міжгірської СЗОШ І–ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням окремих предметів, відмінник освіти України.

"Верховина"


Джерело: http://uzhgorod.net.ua/news/42254
Категорія: Інформація для батьків | Додав: Вчитель (27.08.2015)
Переглядів: 1528 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Погода на завтра
Найближчі свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні ресурси
каталог сайтів
Освітній портал
Каталог MyList.com.ua
Украинский портАл

Copyright Кабінет_46 © 2017
Використовуються технології uCoz