Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 05.12.2016, 10:28

Сайт Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8

Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [5]
Трудове навчання [6]
Основи безпеки життєдіяльності [4]
Шкільний психолог [25]
Роботи учасників МАН [1]
На допомогу вчителю [9]
Різне [15]
Форма входу
Відвідувачі
Locations of visitors to this page
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Інформер сайту

Каталог файлів

Головна » Файли » На допомогу вчителю

порядок проведення першого (міського) туру «Учитель року-2016»
13.11.2015, 14:18

 



УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА



УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ



 













 
 




пл. Жупанатська, 3, м. Ужгород, 88000, тел.: 61-30-90, тел./факс: 3-32-22;



 



web-сайт: www.osvita-uzhgorod.gov.ua; e-mail: osvita@osvita-uzhgorod.gov.ua; код ЄДРПОУ 02143264



 



_______________№________________                            



                                                                                  



                                                                              Керівникам навчальних закладів                                                       



 



 



 



  Про умови та порядок



проведення першого (міського) туру



«Учитель року--2016»



 



                Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 11.11.2015 р. № 1/9-540 «Умови і порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року -- 2016» управління освіти надсилає перелік конкурсних матеріалів, які потрібно подати до 20.11.2015 р.:




  • висновок міського методичного об’єднання про педагогічну  та методичну діяльність конкурсанта (обсяг до 2 сторінок);

  • анкету учасника Конкурсу ( з особистим підписом) встановленого зразка ( додаток1);

  • інформаційну картку учасника Конкурсу ( додаток 2);

  • портретне фото;

  • Інтернет-ресурс учителя (додаток 3).



 



Для тих конкурсантів, які братимуть участь в другому( практичому)етапі Конкурсу, потрібно буде представити членам журі:




  • майстер-клас ( тривалість до 30 хв.) ( додаток 4);

  • тестування з фахової майстерності;

  • володіння ІКТ ( тривалість 10 хв., передбачає розміщення інформації про перебіг конкурсу на власному Інрнет-ресурсі конкурсанта);

  •  урок ( додаток 5).



 



Додатки: на 6 арк.



 



Начальник управління                                                              О. Ю.Бабунич    



 



Даньків



 



 



 



                                



 



Додаток 1



до листа управління освіти ужгородської міської ради



_11.11.2015__ № ___



 



 



 



Анкета



учасника першого ( міського) туру



 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»



 



 


































































































  1.  



Прізвище, ім’я, по батькові



 




  1.  



Дата народження



 




  1.  



Домашня адреса з поштовим індексом



 




  1.  



Мобільний телефон



 




  1.  



Електронна пошта



 




  1.  



Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом



 




  1.  



Стаж роботи:



                                          загальний



 



                       педагогічний



 




  1.  



Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса



 




  1.  



Посада



 




  1.  



Кваліфікаційна категорія



 




  1.  



Звання



 




  1.  



Класи, в яких викладаєте



 




  1.  



Посилання на власний Інтернет-ресурс



 




  1.  



Педагогічне кредо



 




  1.  



Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте



(обсяг – до однієї сторінки)



 




  1.  



Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»



(у формі есе обсягом до однієї сторінки)



 




 



Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів                   у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням



 



«____» _________  20__ р.                                      _______________ /____________ /



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



Додаток 2



до листа управління освіти ужгородської міської ради



_11.11.2015__ № ___



 



 



 



Інформаційна картка



учасника першого (міського) туру



 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»



 










































































  1.  



Прізвище, ім’я, по батькові



 




  1.  



Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом



 




  1.  



Педагогічний стаж роботи



 




  1.  



Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)



 




  1.  



Посада



 




  1.  



Кваліфікаційна категорія



 




  1.  



Звання



 




  1.  



Класи, в яких викладаєте



 




  1.  



Посилання на власний Інтернет-ресурс



 




  1.  



Педагогічне кредо



 




  1.  



Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте



(обсяг – до однієї сторінки)



 




  1.  



Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»



(у формі есе обсягом до однієї сторінки)



 



 




 



 



 



Додаток 3



до листа управління освіти ужгородської міської ради



_11.11.2015__ № ___



 



 



Орієнтовні критерії оцінювання                                                                            конкурсних випробувань першого (міського) туру



всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»



 



Критерії оцінювання конкурсного випробування



«Інтернет-ресурс учителя»



 























































Критерії оцінювання



Показники



Актуальність



Наявність повідомлень з актуальних проблем системи освіти, педагогіки



Наявність інформації про сучасні освітні нововведення



Рейтинг (кількість відвідувань)



Змістовність



Стиль й грамотність повідомлень



Оригінальність повідомлень



Технологічність



Дизайн



Мультимедійність (комбінування різних форм представлення інформації: текст, відео, звукова тощо)



Соціальність



Культура мережевого спілкування (дотримання мережевого етикету в змісті повідомлень і відповідей на запитання)



Підтримання зворотного зв’язку (відповіді на запитання, зауваження, пропозиції інших користувачів)



Позитивні оцінки контенту іншими користувачами



Значимість



Навчальна, наукова, методична цінність повідомлень для учасників навчального процесу (учнів, батьків, учителів)



Наявність власних інноваційних розробок учителя



Частота розміщення/оновлення матеріалів (за датою розміщення) 




 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



Додаток 4



до листа управління освіти ужгородської міської ради



11.11.2015__ № ___



 



 



Критерії оцінювання конкурсного випробування «Майстер-клас»



 



1. Актуальність теми й змісту.



2. Оригінальність проведення майстер-класу (форма, методи, технічні засоби).



3. Методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду).



4. Успішне застосування у ході майстер-класу власних інноваційних освітніх розробок.



5. Застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів.



6. Доцільне та різноманітне застосування мультимедійних засобів.



7. Професійне спілкування (комунікація, взаємодія, взаєморозуміння) з аудиторією.



8. Ерудованість.



9. Педагогічний такт.



10. Дотримання часового регламенту.



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



Додаток 5



до листа управління освіти ужгородської міської ради



_11.11.2015__ № ___



 



Критерії оцінювання конкурсного випробування «Урок»



 











































































Критерії оцінювання



Показники



Фахова



компетентність



Ґрунтовні педагогічні та дидактичні знання



Науковість викладення навчального матеріалу



Доступність викладення навчального матеріалу



Використання інноваційних педагогічних технологій (інформаційно-комунікаційних тощо)



Застосування власних інноваційних розробок



Методична компетентність



Вільне володіння навчальним матеріалом



Активізація пізнавального інтересу учнів



Організація самостійної діяльності учнів на уроці



Об’єктивне оцінювання навчальних досягнень



Досягнення мети й завдань уроку



Психолого-педагогічна компетентність



Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів



Використання психологічних навичок і прийомів



Індивідуальний підхід до учнів



Вміння розподіляти увагу (свою й учнів)



Розуміння емоційного стану учнів



Особистісні якості



Висока культура мовлення і комунікабельність



Емпатійність та доброзичливість



Рефлексивність



Креативність



Ерудиція




 



 



 



 



 

Категорія: На допомогу вчителю | Додав: Helen
Переглядів: 125 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Погода на завтра
Найближчі свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні ресурси
каталог сайтів
Освітній портал
Каталог MyList.com.ua
Украинский портАл

Copyright Кабінет_46 © 2016
Використовуються технології uCoz